Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

INTREBARI FRECVENTE - WWW.PENTRUEVENIMENTE.RO

1. Personalizarea este inclusa in pret?

DA, intotdeauna personalizarea este inclusa in pret. Toate preturile afisate sunt finale si se refera la produsul personalizat dupa specificatiile Dvs.

 

Cum se pot personaliza produsele?

Toate produsele se pot personaliza prin imprimare in ceara cu un text la alegere (in limita unui numar maxim de caractere, precizat in cazul fiecarui produs). Puteti alege culoarea textului, iar majoritatea produselor se pot, de asemenea, personaliza si cu un design unic ales de dvs.  Acesta poate lua forma unei imagini reprezentative pentru fiecare produs in parte, pe care o puteti alege dintre numeroasele variante disponibile puse la dispozitia dumneavoastra de noi.

Care este termenul de livrare al comenzilor?

Termenul standard de livrare a comenzilor este de 2-3 zile lucratoare, dar facem eforturi sa livram toate produsele in cel mai scurt timp posibil. Personalizarea prin imprimare in ceara necesita o munca migaloasa si o mare atentie la detalii, iar pentru noi calitatea produselor pe care le realizam pentru Dvs este extrem de importanta. Tocmai pentru a nu face rabat de la aceasta, ne luam timpul necesar personalizarii in cele mai mici detalii, dar in cazul unor urgente, vom face intotdeauna tot ce depinde de noi sa fim gata in timp util, conform cerintelor Dvs. 

 

Care este costul transportului?

Costul transportului este de : 20 lei  


Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, PENTRUEVENIMENTE.RO (pentruevenimente.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.